Last day!

14 juni 2016 - Vancouver, Canada

Dit was het dan, onze laatste dag in Canada. Voor de laatste keer verkassen naar een ander hotel. Dit ging helaas iets minder gemakkelijk dan afgelopen weken. De keuze stress van Giel was aardig aanwezig, of was het toch meer het financiele deel? Ja Vancouver is niet bepaald goedkoop om te overnachten. Al om al.. Heel veel hotels waren al volgeboekt. Wat nog vrij was waren hotels waar je tussen de 250-400 euro per nacht betaalde, of je zou een hostel hebben met een gedeelde badkamer. Juist.. Ellende. Voor mij duurde het allemaal te lang. Ik had allang iets uit ellende geboekt, dan maar wat meer betalen dacht ik. Zo dacht Giel duidelijk niet. Even geduld hebben.. Net op het moment dat ik een hotel aan het boeken was had Giel weer eens een express deal via Priceline te pakken hoor. Het was serieus hetzelfde hotel als die ik had geselecteers, alleen was hij bij Giel 80 euro goedkoper. Oke oke ik geef het toe, ik ben soms wat ongeduldig. Ook hier blijkt maar weer; wachten wordt beloond! Iets waar ik nog van kan leren haha. Vandaag hebben we nog een dagje Vancouver gedaan. Helaas begon het weer te regenen. Juist, dan gaan we shoppen! Iets waar ik helemaal geen problemen mee heb. Heerlijk alle winkels bekijken en lekker slenteren. Giel had na 4 schoenenwinkels er wel genoeg van. Nog even snel wat cadeautjes gekocht en daarna besloten we alvast naar het hotel te gaan. Keurig hotel, heerlijk een kingsize bed voor vannacht. Vanavond zijn we naar de tap&barrel geweest, hier hadden we op onze tweede dag ookal heerlijk gegeten. De burgers waren namelijk zo lekker hier. Ik bestelde de kipburger en Giel een echte hamburger. Yummie.. Ondertussen raakten we nog in gesprek met een van de serveersters, wat achteraf een van de managers bleek te zijn. Wat nou bleek; er is momenteel een grote internationale conferentie gaande in Vancouver. Hierdoor zijn de hotels dus allemaal al volgeboekt. De manager vertelde dat er wel 10.000 mensen zijn overgekomen voor deze conferentie (verzekerings/financiele wereld). Ja, kijk, dan snappen we het.. Leuk even gekletst te hebben. Op de rekening had ze het toetje, een allejezus groot stuk chocolade cake, van het huis gegeven. Super lief! Inmiddels zijn we in het hotel. De koffers zijn ingepakt. Ready to go home! We hebben een super vakantie gehad, maar kijken er ook weer naar uit om heerlijk naar huis te gaan. We hebben veel mooie en leuke dingen gezien en gedaan wat we zeker nooit meer vergeten. Tot gauw allemaal! Hele dikke kus van the Canadians!

1. Danielle:
    15 juni 2016
    Mooie vakantie, mooie verhalen, maar ben blij als jullie weer lekker veilig thuis zijn! Fijne vlucht vanmiddag en tot snel lievies xxx
  2. Carin:
    15 juni 2016
    Sluit me helemaal aan bij Danielle...was super leuk om te lezen hoeveel jullie genieten en prachtige reis jullie hebben...maar kan niet wachten om jullie weer te zien morgen op Schiphol en lekk te knuffelen! ♡♡goede vlucht en dikke kus ♡ mam
  3. Gré:
    15 juni 2016
    Ook wij hebben enorm genoten van jullie reisverslagen en foto's. Goede reis terug en tot gauw! Dikke xxx Egbert en gré en een poot van kweenie
  4. Quita:
    15 juni 2016
    Thanks allemaal! Zijn op de airport gearriveerd. Nu nog even wachten tot we kunnen inchecken, zijn iets te vroeg namelijk. Dikke kus v ons!
  5. Esther:
    20 juni 2016
    Quit! Ik heb genoten van je verhalen. Ik kan je het eigenlijk wel horen zeggen allemaal!
    Canada zet ik nu ook zeker op mijn to see lijstje, want wie wil er geen bear selfie maken!! Tot vanavond