NBA

13 juni 2016 - Vancouver, Canada

Nu nog een verslag van vandaag! Nou om heel eerlijk te zijn. Vandaag hebben we een soort van rustdag haha. Naast de vele kilometers die we gereden hebben, hebben we verder weinig anders gedaan. Om 11uur moesten we uitchecken, dus stond Giel vanmorgen om 10:57 voor de receptie! Dan nog even de route invullen en de auto aftanken, dus reden we rond 11:30 pas op de snelweg. De rit bedroeg 334km en daarmee staat de teller van onze trip op ongeveer 4100 km. Flink aantal kilometers. Onderweg hebben we weinig kunnen zien, verassend genoeg hadden we weer flink wat regenbuien. yeeeh! Het lijkt soms net alsof we al in Nederland zijn. De auto heeft goed zijn best gedaan, geen mankementen zoals remmen die blokkeren gelukkig. Het zal nog wel even wennen zijn als we weer terug zijn en op pad gaan met onze eigen golf, zal denk aanvoelen als een golfkarretje! Haha.. Nu net weer even lekker gegeten en tussendoor bekijken we de NBA finals. Ondertussen nuttigt Giel weer een plaatselijk Pale Eal biertje en heb ik de vrienden van mijn opa en oma, waar we vorig in san Francisco bij verbleven een mailtje gestuurd. De ervaringen van vorig jaar werden tijdens deze reis weer veel opgehaald. Straks nog even lekker ontspannen in het zwembad en bubbelen in de hottub. Liefs van ons xxx